diumenge, 27 de novembre del 2011

LA CELLERA - EL PASTERAL - PUIGDEFROU - LA CELLERA

Diumenge dia 27 de novembre del 2011:
Avui hem quedat a Bescanó, amb en Pere, en Jordi, en Ruben i jo, a les 7:45 i sortint en direcció a la Cellera amb cotxe, per fer la sortida davant del pavelló.
Només de començar ja tenim un petit problema, en Ruben no troba el track al garmin i en Pere no l'ha carregat, així que només queda el track del meu garmin, cosa que essent tants corriols, costa una mica de seguir.
Sortim i ja en el primer kilometre i mig trobem una bifurcació que ens costa una mica seguir el camí adequat, però el trobem,passat el km 2 ens passem de llarg i rectifiquem, i arribem al Pasteral on agafem una pista tota vora de la central fins al km 4,5 on també ens passem un corriol, que al final veiem i agafem i és un gr marcat, però amb un fort desnivell de 189m en 1km, i seguim pujant fins al km 6 on arribem a una casa que després de fer unes quantes voltes trobem el camí adequat per una pista i fins al km 7,5 on agafem un altre corriol marcat amb fites, el qual puja força fins al km 8 que sortim a una altre pista on ens perdem una estona i decidim seguir per una pista ja que no trobem per on passa el track, però més endavant decidim cap al km 9,5 de pujar pel mig del bosc de castanyers per tallar amb el possible corriol que anava el track original, i així ho fem fins al km 10, pujant uns 189 metres en aquest, ja que pel dret el bosc puja molt recte, amb la dificultat afegida de les fulles que no deixen veure el que hi ha a sota...Seguidament agafem una pista que ens porta fins al Puigdefrou, on ens esperen unes fantàstiques vistes, ja que el dia està molt serè.
Despres d'uns minuts i unes fotos de rigor, iniciem la baixada per la pista que va fins a la cellera i passant del track original ja que ens ha costat molt de seguir, penso que per la mala qualitat del gps utilitzat per grabar-lo.
Però més endavant tornem a trobar el track original i segueix per uns corriols amb una bona pendent i molt divertits de fer, i quasi anem per corriols fins al final que una pista ens porta de tornada al pavelló.
Finalment han sortit 17,47km amb 983 metres de desnivell positiu i un temps de 2 hores i 39 minuts.
Haig de dir que el track original era de 13,46km, amb 960 desnivell positiu i un temps de 2:25min.
Agrair als companys que han volgut venir, ja que tot sol no ho podria fer...Gràcies...!!
Carles, Pere, Ruben i Jordi.