dijous, 8 de desembre del 2011

ENTRENAMENT A LA CURSA DE MUNTANYA DE GIRONA

Dijous dia 8 de desembre del 2011.
He passat a recollir els dos germanets de Bescanó i hem anat cap a la vall de Sant Daniel on ens hem trobat amb en Pere.  Després de posar a to els gps, bé en Ruben ha tornat a fallar i no trobava el track, però avui jo i en Pere si que el duiem, tot i que ja ho aviem fet el dia de la cursa fa un mes, i molta part del recorregut ja el sabíem.
Sortida del parking de la font del ferro, i en direcció cap a Sant Miquel, però un cop passada la variant, i arribant a una casa que hi ha una corva molt forta, ja em començat amb els corriols cap amunt en direcció cap al puig d'estela, i a partir d'aquí ha estat un amunt i avall per pistes i despres corriols cap a la font de l'Alau, cosa que la riera ja no duia quasi gens d'aigua i avui no ens em mollat els peus, bé en Jordi sí que ha posat un peu a l'aigua , però ha estat involuntari.
Durant el camí, explicavem a en Pere, que era l'únic que no havia fet el recorregut el dia de la cursa, lo bestial que era la pujada que ens esperava a sota els Àngels per la línia de llum, però no se n'ha fet a la idea fins que ja hi hem sigut i ho a vist amb els propis ulls i ho ha palpat amb els propis musculs. La pujada és bestial, i avui la em notat més, ja que no teniem la presió de la cursa i anavem més tranquils.
Un cop als Àngels ja la resta ha estat fàcil, amb tot un seguit de baixades i pujadetes fins a la casa de les Figues, que llavors ja tot ha estat baixada, però poc despres de passar el tubo de la variant, en Jordi ha patit una regirada al seu tormell preferit i llavors em anat més tranquils , ja que només quedaven uns 800 metres per arribar al cotxe. Final amb uns 21 kms i dues hores i trenta-set minuts, i el més important, una molt bona estona passada amb companys...
Ja acabant, pensant en propers destins, un bon destí seria el Taga 2040.
Carles, Ruben, Pere i Jordi.