diumenge, 18 de desembre del 2011

III-ECO MITJA MARATÓ DE VIC 2011-121,60 de 625

Diumenge dia 18 de desembre del 2011:
Avui amb en Jesús, em anat cap a Vic, per a realitzar la tercera edició de la  eco mitja marató de la ciutat, i es diu eco, per promocionar els productes ecològics de la zona, ja que al finalitzar els obsequis han estat d'aquest tipus.
  Després d'arribar i anar a recollir el dorsal i el xip per poder fer la cursa, passada per un "bareto" que hi ha  a la pista d'atletisme, donut i café i preparats per a començar l'escalfament, una vegada escalfats, ens em deslliurat de les robes d'abric que duiem i ens hem quedat amb malles curtes i samarreta de tires, cosa que no teníem gaire clar ja que fins poc abans estavem a 2 graus de temperatura i amb boira, cosa típica a Vic, però a l'últim moment, ha sortit el sol, cosa que ha ajudat molt.
  Sortida sense cap tipus de problema i a un ritme molt bó per fer un bon temps, cosa que mica en mica com evolucionava la cursa he vist que podia anar bé i cap al km 12 he decidit tirar endavant fort, cosa que no ha fet en Jesús que avui no tenia el dia bó i a més ha patit un problema de portar les vambes massa apretades i ha hagut de parar per afluixar-les, cosa que em sento una mica responsable ja que se les ha cordat de una manera que li he explicat jo. Però a mi si que m'ha anat bé i he aconseguit fer una molt bona cursa, ja que he fet una mitjana de 4:16min el km. Tots els kms he anat molt bé excepte el km 19 i 20 que he pagat una mica les consequències d'anar a aquest ritme, però al final amb baixada m'he refet i ho he pogut arreglar una mica, amb una marca de 01:30:44.
Després de la cursa...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada