diumenge, 13 de novembre del 2011

MITJA MARATÓ DE RIPOLL 2011

Diumenge dia 13 de novembre de 2011:
Avui tant jo com en Jesús ja estàvem a Ripoll de cap de setmana , i hem anat per fer la mitja marató d'aquesta ciutat. Jo estava amb la meva família (dona i nens) a l'alberg de La Ruta del Ferro de Sant Joan de les Abadeses, el qual està molt i molt bé.En Jesús estava en un Hotel de Campdevànol amb la seva parella.
De bon matí ens hem trobat per fer l'escalfament i tot seguit realitzar la sortida la qual ha estat més tard de les 10h, hora prevista, però s'ha retardat pel pas del tren, ja que havíem de travessar la via. Ha estat una cursa sense incidències, però si amb una mica de desnivell, per ser una mitja, uns 170 metres positius, tot i això l'hem realitzat amb el temps previst, i tan en Jesús com jo hem anat molt bé. Jo simplement he tingut unes miques de molèsties al tendó d'aquiles de la cama dreta...La següent mitja serà la eco de Vic...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada