dissabte, 8 de desembre del 2012

MARATÓ DE L'ARDENYA 2012 -39-168

Dissabte dia 08 de desembre del 2012:


Aquesta prova, ja l'any passat la volia fer i per dates no vaig poder, això sí , volia fer la mitja, i aquest any he optat per la marató ja que també em va atraure la marató i mitja, però veig decidir que millor menjar poc i pair bé que no pas al rebés.

Es un tipus de prova que no és molt exigent i per provar sensacions va molt bé, ja que no té parts massa tècniques i els 1400 metres de desnivell positiu fa que sigui una de les ràpides de fe, es clar , pels bons.

He començat ha molt bon ritme amb en Lluís i la Tina, però de seguida m'he donat conte que si seguia amb aquest parell acabaria malament i llavors he parat un moment per posar el gps en kms, ja que no sé per què, però s'havia posat en milles i em feia anar malament, ja que els kms  avançaven  molt lentament degut a l'equivalencia.
Així que llavors he començat la meva cursa i en un tram on hi havia una pista planera i fins abans de l'avituallament on es separava la mitja de la marató ho he fet a un ritme tranquil per no carregar les cames amb un ritme massa elevat per les meves condicion.
Durant una estona llarga he anat força sol i m'anaven passant altres corredors, fins que en un altre avituallament al arrencar m'he trobat una noia que anava força al meu ritme i al baixar els corriols anava ràpid i m'hi he enganxat, i llavors a les pujade estirava jo, d'aquí fins al final hem anat junts,  i una estona estirava jo i altres ella, això ha fet que la cursa s'em fes més distreta i he acabat amb molt bones condicions físiques i molt bones sensacions.

Dir que aquesta era la meva segona marató de muntanya i tercera del total(amb la d'asfalt) i en comparació a la setdellonga, en quant a condicions físiques, he administrat molt millor les forçes i m'ha quedat molt mes bon "gust de boca".

Organització un 10!!





 Wikiloc de la Marató Ardenya 12

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada