dijous, 2 d’agost del 2012

ENTRENAMENT A LA MARE DE DÉU DEL MONT

Dijous dia 2 d'agost del 2012:
Avui juntament amb el Gran Mestre Matas, en Miquel, en Ruben i jo mateix, hem anat en direcció a Beuda, on tenia l'inici el track que ens volia ensenyar el gran mestre...
A les cinc de la tarda, hem fet la sortida i vinga a còrrer que fa calor i molta, jo crec que deviem estar a uns 35ºC+/- i despres de 1,5kms per asfalt, hem trempat al trobar un tram de corriol amunt on hem guanyat uns 400 m de desnivell+ i després tot planejant hem arriban al gran roure milenari...
I llavors despres de baixar uns metres, altre cop amunt per remuntar els més de 300 metres + que ens faltaven per arribar a dalt del Santuari, al arribar a dalt, en Ruben ens ha fet una demostració d'escalada pujant per un mur de pedres que hi ha...tot un spiderman..jeje...
Foto de rigor amb Mossen Cinto Verdaguer, repostatge d'aigua al bar, emplenant els bidons i pujada a la terrassa per observar les vistes impresionants que hi ha...
llàstima que també es veia la zona afectada pels focs de l'empordà a la zona del pantà de Boadella...
Tot seguit a baixar fins al mas de Falgars i seguint baixant per un corriol estret, que de tant en tant hi havia oratoris , ja que es fa una mena de viacrucis per la zona...i llavors al final agafant el GR2 de tornada fins a Beuda, on estaven preparant per fer la festa Major...
Una sortida molt divertida i amb molt bona companyia!!!
Pep,Ruben ,Miquel i Carles...