diumenge, 3 de juny del 2012

TRAMUNRUN 2012

Diumenge dia 03 de juny del 2012:
Avui a les 6:30 del matí, ja estava davant del pavello municipal de Salt per recollir el dorsal i agafar un autocar, que ens ha portat fins a l'Hostal del Fang, on després de fer un café , em fet un escalfament i  la sortida puntual a les 8:30, i som-hi tots amunt i avall, per uns corriols i unes pistes que a mi personalment, m'han agradat molt, tot i que em pensava que passariem per sta. Brigida i per sta Lena i no hi hem passat, suposo que a prop si. Després quan ja quasi estavem a Sant Roc, ens hem desviat de cop a la dreta i hem fet una volta per la barroca, i despres hem passat per Sant Roc però de baixada, i llavors ha vingut el millor tram de la cursa, on he avançat a tres corredors i n'he atrapat tres més, ja que hi havia un corriol amb una pendent molt forta i m'agrada baixar a totes(dintre les meves possibilitats). Llavors el camí ja ha estat força planer fins que hem arribat al costat del ter que ja no hem deixat durant els ultims 10 kms. A destacar una passera molt xula que han creat per poder passar a l'altre banda del riu.
La cursa molt ben organitzada, però crec que pels 32kms que hi havia de distància, només tres avituallaments, són pocs...
Al final he acabat amb molt bon estat i amb un temps molt bó de 2:50.
Crec que no hi havia tot el desnivell que havien dit, ja que parlaven de 1200 i crec que han estat uns 800...
L'any vinent a tornar-hi, i espero que sigui el recorregut complet desde Olot!!

1 comentari:

  1. Me'n alegro del temps que has fet! Jo he fet 3:18...he patit moltíssim als últims 10, et dono tota la raó amb el tema de l'avituallament...3 són pocs i des de les serres fins a la del ter amb un altre hauriem pogut anar tots millors. Jo he trobat que la cursa ha sigut dura, però he disfrutat moltíssim tant de les pujades com de les baixades! L'any que ve tornarem a ser-hi.

    Pere González

    ResponElimina