dimarts, 19 de juny del 2012

ENTRENAMENT EN ALTURA

FONTALBA-PUIGMAL-OLLA FINS A NOUFONTS-NÚRIA-FONTALBA.
Dissabte dia 16 de juny del 2012.
Avui a les 6 del matí ja estava a Bescanó on juntament amb en Ruben i en Jordi em enfilat cap a Fontalba per fer una volteta per la muntanya...però abans em fet una petita parada tècnica per carregar energia al Bar Gusi de Ribes de Freser, i tot seguit carretera amunt cap a fontalba.
Un cop al lloc, preparació acabada i cap amunt que fa pujada, al principi costava ja que només de començar ja tires amunt, però com més amunt pitjor, ja que amb l'altura el cos sembla que tira menys, però en definitiva em pensava notar més resistència de la que he notat. Un cop al cim del puigmal després ja ha estat un no parar de pujar i baixar, però ja son trams més curts, i les vistes és el que més m'ha agradat, ja que son impresionants i amb el vent que feia, estava tot net i es veia fins molt lluny...depen de la vista de cadascú.
Un cop em arribat a noufonts, després de alimentar-nos una mica, (galetes de energy tries, un paquet de trail mix de frit ravich i un bon platan...) avall que fa baixada cap a Núria on es fa una mica llarga la baixada ja que dura molta estona, massa pel meu gust...Un cop a Núria, l'anècdota del dia, resulta que es realitzava una prova esportiva que es diu Emmona, i que passava per allà i ens vam veure enmig de l'animació de la cursa, crec que ens van fer fotos i tot, cosa que buscaré a la web de la cursa.
En definitiva un gran i molt bon entrenament i a més m'ha encantat!!!
Puigmal

Ruben, Jordi i Carles



Al fons el Puigmal

Sobre la neu!!
Us poso unes foticos...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada