diumenge, 31 de juliol del 2011

VOLTA AL MONT D'AMER

Diumenge dia 31 de juliol del 2011:
Avui com haviem quedat amb en Pere i en Ruben hem anat a Amer per fer una volta que en Pere havia fet l'any passat i que té el nom de la volta al Mont. Inici a l'estació del carrilet i agafant el carrilet en direcció cap a la Cellera a uns pocs metres hem agafat un corriol a la dreta i amunt que fa pujada i a més sense treva, no molt i molt fort, però si molt intens, al arribar a la carena anomenada el Serrat de les Saleres, hem fet uns descansos per apreciar les vistes que son molt i molt espectaculars per les dues bandes, un costat es veu la part de Susqueda i a l'altre Santa Brigida i al fons Rocacorba...
Continuem i al km 5 ens trobem al castell d'estela amb amplies vistes a cada costat, seguint pel serrat de les Saleres hem passat per la torre de Sant Silvestre seguit per un tall entre roques, anomenat l'esquerda de l'infern i despres el puig de les sorres, seguidament hem accedit a una pista del camí vel d'Amer a Sant Martí Sacalm a partir del km 9 o 10 es comença a baixar per pista i més endavant un tall de corriol que passa per la font Fresca i més al final ja a la font picant hem empalat amb el carrilet i fins l'estació , això sí a un ritme maco...Molt xulo aquest recorregut i aconsellable de fer, això sí , cal anar amb beguda, ja que és una mica dur...
PERE,RUBEN I CARLES

VISTES DE LA CELLERA I ANGLÈS AL FONS

UN PESSEBRE QUE HI HAVIA A DALT.