diumenge, 25 de març del 2012

ZURICH MARATÓ DE BARCELONA 2012-POS 4316 de 19455

Avui he fet la meva primera marató i possiblement no repeteixi l'experiència ja que aquest hivern he descobert les curses trails i que son el que realment m'agrada, i per tant suposo que la següent marató serà de muntanya.
Les meves sensacions han estat molt bones i estic molt i molt content del resultat, i com que estic molt cansat i el que ha escrit el meu company de cursa em sembla molt encertat i resumit us poso literalment el que ell ha posat:


Avui hem fet una d'aquelles curses especials. Per la distància a recórrer i perquè no se'n fan gaires a la vida. A les 7 del matí, en Carles i l'Anna ens han passat a buscar pel carrer Muntaner i junts hem anat cap a Plaça Espanya. Allà ens hem fet algunes fotografies i cap a escalfar una mica. Ens hem situat a la primera sortida (ens tocava la segona) i ens hem quedat al darrere de tot per esperar-ne la segona. Per tant, hem sortit dels primers de la segona sortida. A partir d'aquí, a fer quilòmetres. Hem anat molt constants, a ritme una mica per sota de cinc minuts el quilòmetre.

Els primers 10 km els hem fet amb 48'56, els segons amb 48'46, el tercer amb 49'42 i el darrer amb 50'01. Fins el quilòmetre 34 hem anat força bé però a partir d'aquí hi havia alguna pujadeta (Arc de Triomf, Urquinaona, plaça Sant Jaume i, evidentment, el Paral·lel) que ens ha fet patir força. Finalment, per 10 segons he aconseguit baixar de 3h30m. Molt content per aquest resultat.

Altres dades a destacar són que la primera mitja marató l'hem feta a 1h44m mentre que la segona amb 1h45m50s. Per tant, força constant.

Afegir que si en Jesús no ha fet millor temps ha estat culpa meva ja que a partir de Colon que era el km 40 jo tenia els quàdriceps molt rígids i les cames em pesaven molt cosa que ha fet que corres força més lent i ell m'estirava i al final li he dit que tirés i ho ha fet només per poder fer sub 3:30.
També vull afegir que hem tingut un paio françés des del km 1 enganxat a les nostres orelles i no ens ha deixat ni un moment...
Una experiència que recomano a tothom....
Afegir també que hem sortit en la posició 6430 i hem acabat en la posició 4316 amb la qual cosa vol dir que hem avançat un promig de uns 400 corredors per cada 5 km.  En els últims 2 km tot i estar molt rígid he avançat 300 corredors...impreionant...

A l'altura de la torre Agbar a la Diagonal sobre el km 26!!!

De camí cap al cotxe, no es veu ja que es una foto però no caminava molt bé!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada