divendres, 24 de juny del 2011

I-PUJADA A SANT GRAU.

 Divendres dia 24 de juny de 2011:
Avui diada de Sant Joan i amb una mica de ressaca de la revetlla em quedat amb en Ruben i l'Ermengol per fer una pujada a sant Grau. A les 7:30 hem sortit de Bescanó en direcció a Sant Grau , el recorregut m'ha agradat molt tot i que puja lo seu, ja que em fet un desnivell acumulat positiu de 469m amb un temps de 01:41:14 i una distància de 14,41km. A l'ultiam rampa avans d'arribar en ruben ha fet una apretada i jo he aconseguit seguir-lo, però haig de dir que és com una cabra pujant, al baixar em anat força ràpid tot i que ens hem equivocat en un tram, i hem reculat. Al final molt bones sensacions i l'Ermengol ha dit que ja veuriem si ho tornariem a repetir, ja que no és el seu terreny. Jo espero tornar a repetir en breu, ja que m'ha agradat molt!!!
CARLES, RUBEN,  I  ERMENGOL


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada