diumenge, 1 de maig del 2011

SUA LA GOTA (Aiguaviva)1de6.

Diumenge dia 1 de maig del 2011:
Com que el dissabte al vespre no em molestava el tendó, i ja que no podia fer la mitja d'Empúries amb en Jesús, vaig decidir d'anar a Aiguaviva ja que feien una marxa popular anomenada Sua la gota, i sixí provava que tal anava amb el tendó, i miracle, no em vaig sentir ni una petita molèstia.
La marxa, que només erem uns 6 corredor a tot estirar 9 té un recorregut excepcional, ja que el traçat de 10km que jo vaig fer hi havia uns trams de corriols i la resta de pista, que estaven molt i molt bé pel meu gust.
Com que a partir del km 3 ja havia avançat a tothom no em vaig trobar ningú i vaig relaxar el ritme considerablemen, i al arribar al final, els organitzadors van quedar parats ja que no esperaven que arribés ningú tan aviat i vaig tenir que esperar perquè les butifarres no estaven fetes.
Trobo que aquesta marxa, té un molt bon recorregut, una bona organització, però li manca popularitat, ja que hi va haver un total de pocs més de 100 participants, crec que s'en fa poca propaganda....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada