dilluns, 24 de gener del 2011

XVIII-CURSA POPULAR VILOBI D'ONYAR

Diumenge dia 23 de gener del 2011.
Avui, he sortit de casa a les 8 amb una temperatura de -6º, cosa que feia molta fred, he anat a buscar el meu cunyat i ens hem trobat amb l'Aniol i en Marc a fer les inscripcions, seguidament em trobat en Jesús al costat de una foguera li hem fet companyia una estona i em anat a fer un café al BDPAS i quan hem arribat a les escoles altre vegada faltaven 5 minuts per sortir i quan encara no estavem colocats a la sortida ja han tirat el cuet que donava pas a la sortida i som-hi a còrrer, he mirat si veia en Jesús però al no veure'l he fet la meva i al final he acabat amb dos senyors mes grans que jo, un de 53 i un de 45, tots tres creuant la linia d'arribada amb les mans agafades amb un temps de 01:09:28.

1 comentari:

  1. Vaig fer unes fotos de la cursa:

    http://www.youtube.com/watch?v=B6mIykI3goQ

    ResponElimina