diumenge, 12 de desembre del 2010

II- CURSA ATLÈTICA RUN RUN, Cornellà del Terri. 61-36 de 283.

Diumenge dia 12 de desembre del 2010.
Avui amb un gran èxit d'assistència per part del companys, ja que erem una colla de cinc corredors, ens hem plantat a Cornellà del Terri per gaudir de la segona cursa Run Run que jo personalment l'any passat em vaig quedar amb les ganes de fer.
La cursa començava a les 10 del matí cosa que avui feia molt bon dia i gairebé  es podia fer la cursa amb màniga curta si no fos que quan he sortit de casa estava a 37.3 de temperatura i la meva intenció era de fer una suada a veure si feia net, i al final he donat millor rendiment del que em pensava ja que he realitzat els gairebé 10 km en 43 minuts...
A tots en general ens ha anat bé sobre les nostres espectatives ja que el cunyat també estava en males condicions i no es pensava acabar tan bé.
En general a tots ens ha agradat la cursa , tant el recorregut com la manera que estava indicat molt bé.
Aquí penjo una fotografía de tota la colla que erem, l'Ermengol, l'Albert, l'Aniol, en Xavier i jo.
Xavier , Carles , Aniol , Albert  i  Ermengol .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada